MTV

Oj oj nu ska man bli MTV kändis.... Det kommer bli MTV galor, kändisfester, röda mattor och skumpa åt alla håll och kanter!!! Eller!??

Min vän filmproducenten SIMON har bjudit in mig att medverka i hans kommande musikvideo! Tjo ho! På fredag ska vi vara i en våning på östermalm och filma! Glassigt och party! Stora brillor och tighta kläder! Precis som en småbarnsmamma som jag går klädd! Yammie!

På lördag fick jag tacka nej då jag ska till UTÖ på julbord men på söndag FM ska jag ut till ARLANDA och spela flygvärdinna på ett boeing 747. Precis min grej alltså!!! Har full koll på nödutgångar och flytvästar och gasmasker! Bara de måste ju vara ett plus!

He he nej men de ska bli kul iaf! Låten är tydligen redan stor i USA och Spanien bla och det krävs nu en video i internationell klass! ; )

Jag e ledsen att jag knappt bloggar... Tanken var ju god i början... det skulle bloggas flera ggr om dan tyckte jag men ja ja så gick de med de! Inget vidare.... Livet är fullt med viktigare saker!

Nu ska jag krypa ner i sängen brevid THEO som tagit Thomas plats i sängen och Thomas har tagit bäddsoffan på kontoret.... Så de kan gå! ; ) Fast då slipper ju Thomas vakna på nätterna nu när han jobbar och allt..... Och THEO tar inte lika stor plats i sängen så jag har ju stor del av sängen att nyttja nu! ; ) FINE!

Ha de bra allesammans! Håll utkik efter mig i hänt i veckan och klick nu vet ja! Ha ha


Kommentarer
Postat av: Vero

hahaha! Fan vad roligt! =)

2009-12-09 @ 11:26:00
URL: http://vejjro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0