Onsdags funderingar...

Måste börja reda ut ett missförstånd.... Jag skrev att min kusin eric skulle gifta sig..... Och det ska han men jag råkar ha 2 kusiner vid namn ERIC. Min kompis Sussie undrade om det var "hennes eric" som skulle gifta sig! Nej SUSSIE... Inte din Eric för den kusinen är 15 så vi hoppas han väntar några år till med giftemålet.... Den andre kusinen är 25 och han får liksom göra som han vill i den frågan.... Inget Sussie kan lägga sig i.. ; )

SUSSIE apropå de.... vi pratar ju bara på varandras telefonsvarare - vilket e rätt trevligt. Kan jag prata oavbrutet om det som intresserar mig och det jag vill ha sagt.. Utan din gälla avbrytande stämma som ska fråga massa saker... ; ) Men iaf. Jag mår bra, ja vi måste ses snart, ja Theo har vuxit, Vi blir hemma till jul, nej ingen svininfluensa än, nej huset e fortfarande inte helt klart, ja de e skönt att vara mammaledig, ja jag SAKNAR DIG!!!!

Ring min svarare i veckan så kan du boka nåt där!

Hej alla andra!!!

Onsdag, har vart på avslutning på barnens simskola! Gick bra! Dom hade lärt sig stänka vatten och plaska, doppa huvudet och koka kaffe.... Nu kunde ju barnen redan detta innan varför vi anmälde dom till SIMSKOLA och inte till plask och lek. Men men Simskola enligt tyresö simhall var plaska runt i hyffsat kallt vatten utan armpuffar.

SIMSKOLA nr 2 here we come!!! Jag tror jag ska ta 1200:- per unge och fan se till att dom simmar på ett par ggr!



Imorgon ska Thomas till HASSELUDDEN med jobbet.... Trist för mig som inte fick följa med.... Ja ja jag får väl hitta på nåt annat spännande.... Ta ett oljebad i Theos badbalja och lyssna på klassisk musik. hänga fram någon japansk kimono som man sydde i 8:an, Man kan ju låtsas iaf...

Nu ska jag försöka sova... Har vart trött idag pga mina sena kvällar.... Måste lägga mig tidigare.... Puh.. Hur ska man hinna allt?????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0