Polisjakt

Sorry sorry för att jag inte bloggat på ett lååångt tag..... Har varit fullt upp!!! Barnen är sjuka och hemma från dagis, karln är hemma från jobbet och snickrar, jag håller mig överallt utan hemma och glider runt och uträttar IKEA ärenden, gardinstångsinköps ärenden, fika i centrum ärenden osv.... Ja jag har liksom knappt hunnit titta på min data sista veckan....

Ikväll var Göran och Vero här. Mycket trevligt! Vi fondueade och jag tryckte 2 kilo vitlökssmör, 3 kilo kött och några glas rött. Såklart 3 cigg på detta också! Mycket mysigt! Man kände sig som en människa igen efter denna graviditet och småbarnsliv!

Mitt i allt körde en bil förbi på vägen nedanför i ca 195 km / timmen.... Efter en polis bil med blå ljus i 190 km / timmen....  Karlarna skulle självklart efter och hoppa in i bilen och stack... just efter..... Ja ja jag och vero var ju måttligt intresserade medans killarna sken upp och prompt skulle följa detta.... ; )

Det visade sig att bilen som polisen jagade körde av vägen en bit bort... rätt ut i skogen och hela bilen brann upp!!!! Det var senare ca 4-5 polisbilar på plats och en ambulans som lämnade området ca 45 min senare så det måste tagit tid att lasta ambulansen.... Här händer det grejer!!!

För några veckor sen var det skottlossning och mord i TYRESÖ i det området brorsan bor i.... Dom står för morden, vi för biljakter och andra brorsan Göran får stå för knarksmugglingen kom jag och vero fram till! Så det händer nåt lite överallt!!!

Tänkte på dig LINA ikväll.... HAde du vart här hade du vart med killarna bort till pådraget... Lyssnat på polisradion, helst förhört poliserna och de brända jagade människorna och sen hade du skickat mass SMS till alla du känner om händelsen.... Du borde bli journalist! 

Nu sover alla och det är dax att jag också sover efter denna natt som var.... Theo vaknade 3 ggr och skulle äta! Helt andra tider vaknade tvillingarna och hade feber och skulle ha alvedon, pencilin, hostmedicin osv.... Jag och thomas fastnade på det i en film runt 03:00 så denna natt har vart tuff!!! Med hopp om en bättre kommande natt!

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Vero

Tack för en supertrevlig middag!!! =D

Pusspuss

2009-11-21 @ 00:00:51
URL: http://vejjro.blogg.se/
Postat av: mammann

Om Lina ska bli journalist borde du bli krönikör i någon dagstidning ni kanske kan samarbeta föresten ,hoppas du får sova lite mera på nätterna snart,kram

2009-11-25 @ 21:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0