Svinigt...

Nu har jag insjuknat i vad jag tror är den omtalade svininfluensan.... feber, ont i kroppen, hosta, och allmänt död..... I dessa lägen önskar man att man hade haft alla dessa influensor, sjukdomar osv när man INTE hade barn.... För då kunde man sova när man ville och behövde, se en film mitt på dan, dricka varmt te uppkurad i soffan i tystnad, sitta i 2 timmar i duschen och bli riktigt varm eller ligga i 2 timmar i badet och lyssna på lugna favoriter.

Nu känner man att man skulle göra vad som helst för att få göra en av ovanstående saker... Men man trycker i alvedon, byter blöja, mer alvedon, gör roliga grimaser så Theo ska vara nöjd. Duschar tillsammans med Theo som badar. Vilket är väldigt stressande då man inte kan släppa honom med blicken alls eftersom han sparkar så med benen i sin lilla balja att man är rädd att han ska rumbla runt med hela sin lilla ligginsats i baljan.. Thomas har tagit alla små brudar och stuckit iväg så jag ska få lite lugn och ro men jag vet inte.... En 3 månaders behöver ganska mycket uppmärksamhet (iaf om man heter Theo) så det blir precis som en vanlig dag.. Inget lugnare här inte.... Snälla snälla låt mig bli frisk snart....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0