Hallå nu går det för fort....

Vad tar dagarna vägen??? Skulle ju träffa LINA ikväll???? Min hjärna glömmer saker.... Har inte haft en tanke på det under hela dagen..... Har ju bara tänk shopping shopping shopping..... Var mitt ute i skogen i ALMUNGE på shopping med CARRO idag.... Hitta allt jag skulle ha i form av overaller, stövlar, jackor, byxor och gud det blev dyrt.... Jag hade lätt svimm nöd i kassan när tjejen berätta vad allt gick på.... Puh... Galet!

Kom ut på E4an vid Arlanda vid strax före 17:00 tiden.... Mycket bra tid... Allt stod still.... Vem sitter i dessa köer varje dag undrar jag nu??? Den personen får gärna höra av sig och förklara för mig VARFÖR???? Byt jobb, byt bostad, åk pendeltåg whatever men inte dessa köer varje dag. Barnen skrek, jag var kissnödig, Carro hungrig och det var full kaos.... Vi matade, tröstade, gasade på i 4 km i timmen och 2 timmar senare var vi hemma.... Var ju några hemliga eskorter till och från Arlanda idag hörde vi..... Så det var piket styrkor och polisbilar vid varje på och avfart... I korsningarna stod 2 snutar och spanade överallt..... Verkar billigt det där med toppmöten och polis eskorter.... Var väl säkert 800 snutar extra på jobbet idag. För att någon fet gubbe skulle komma på nåt möte i sverige... säkert. Vad vet jag!?

Dagen har vilket fall som helst gått sjukt fort..... Vi brände 5 timmar i ett varuhus utan att känna att vi var klara... Hade lätt kunnat stanna ett par timmar till om det inte var för att dom slängde ut oss då dom faktiskt stängde 16:00... Otrevligt.

Nu sover alla här hemma utan jag.... Jag sover fanimej aldrig... Jag börjar undra om jag går på nåt? Måste vara babyångorna som håller mig vaken.... Jag och Carro (svägerskan med en son på 3 mån) borde flytta ihop... Hade man haft någon att umgås med 23:40, 02:15, 04:35 och 07:20...

Imorgon ska jag och THEO åka till Annelie och hennes dotter Elin i Trångsund. Elin är 10 månader och Theos framtida tjej är det tänkt.... Annelie har redan sålt Elin till Theo för kameler och jag och Thomas skulle aldrig tillåta Theo någon annan tjej än Elin...

Ska plocka upp dagens kassar nu..... 8 gigantiska plastpåsar!!!

Tjingelingen


Kommentarer
Postat av: Lina

Skönt att man blir bortglömd :-( jaja det är fan itne lätt att ha barn... Därför så tänker inte jag skaffa några fler barn... Tänkte bara säga något upplyftande :-) det är ca 17 år och 9 mån kvar till ditt störta ansvar släpper... :-)

Vi får ta en dag nästa vecka ist.

Kram

2009-10-23 @ 09:56:25
Postat av: Annica

Ja vi syns nästa vecka!!! Jag kommer inte ihåg hur du ser ut....

2009-10-23 @ 19:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0