Spöke eller häxa!?

WOW nu passerade 3 dagar så där fort igen! Lördag! Jag har hunnit gå på HAMPUS bröllop i veckan, ( en fd klasskompis ) och direkt efter bröllopet klädde jag om i en möglig källare tillsammans med ett gäng andra för att sedan bege mig ut och springa midnattsloppet... Jag höll ihop med en annan tjej första kilometern tills hon stannade för att vrålhångla med en kille som stod vid vägen och hejjae..Hmm märkligt..  Som tur var var allt detta bara en dröm redan från det att HAMPUS skulle gifta sig.... Puh... Vad kom han ifrån??? Har ingen kontakt alls med honom??? Och midnattsloppet?? Kanske för att jag har en del mage och hängtuttar att springa bort....



Idag ska vi fira HALLOWEEN, varesig det är rätt helg eller fel.... Man blir ju inte klok på detta... När ska man klä ut sig och när ska man inte göra de!? De e frågan? 
Jag och barnen ska iaf spöka ut oss idag och sen kommer mina föräldrar på middag.... Ska bli trevligt! Målet är att dom inte ska känna igen oss när vi är häxor och spöken och har blod överallt! ; )
BILDER KOMMER.

Imorgon är det dax att ta sig till kyrkan! Då ska KUSIN KILIAN döpas. Ska bli kul! Jag som aldrig går i kyrkan ska dit 3 ggr denna månad! Varannan helg! Lite komiskt! Först ut dopet, sen min kusin ERICs bröllop 2 helger senare och sen ytterligare 2 helger efter det THEOs dop. Så man kommer ju snart bli troende...





Kommentarer
Postat av: Sussie

Eric???? Menar du MIN lilla Eric??? Är inte han för liten för att gifta sej???

2009-11-03 @ 12:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0