Tandproblem....

Godmorgon.... Eller Jädransmorgon...... Vaknade med tandvärk längst bak i övre käken precis där det råkar finnas en visdomstand.... Hatar visdomständer!!! Har tuggat sönder en alvedon på platsen nu... inte gott men väldigt effektivt. Min ända tröst är att det kanske är en förkylning som satt sig där kanske då jag faktiskt har ont i halsen också tycker jag.... Är det de är allt ju snart veck igen.... Är det inte det måste man uppsöka tandläkaren, dra ut visdomständer och vara svullen och se blåslagen ut i 2 veckor.... Nej tack... Hoppas jag är förkyld!!!!

Theo gnäller han med över sina tandproblem...Han önskar sina tänder kommer upp... jag önskar mina försvann....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0