Tisdags trötter

Hej hopp!

Trött.... har vart en tuff natt med tuff dag... Theo hade feber hela natten och vaknade stup i ett. Jag själv hade så sjukt ont i tanden att jag inte visste vad jag skulle ta vägen tillslut. Så varken jag, Theo eller Thomas fick så mycket till sömn i natt!

Idag har Theo vart fri från febern iaf och spenderat några timmar med sin mormor. Jag har vart på U-zone och fixat mina naglar, klippt mitt hår och vaxat ögonbryn osv.... Jag var sååå trött.. Och sååå hungrig... Svårt att äta när man inte kan få upp käkarna mer än typ en halv cm. Hade ätit lite äpplemos 10:30 det var allt! Så när jag var klar på salongen 16:00 var de raka spåret till MC donalds för en cheeseburger som det tog ca 20 min att få i sig då jag fick liksom pressa in den i munnen... Aj Aj

Snart är jag beredd att ringa till en tandläkare och boka tid för utdragning av alla 4 visdomständer och några tänder till som man kan klara sig utan om det finns sådana... Jag är trött på mina tänder!

Något positivt är iaf att MC donalds i SKÖNDAL som är mitt "in da hood MCD" har byggt om sin DRIVE och det har blivit jätte fint!!! ME LIKE.. ( För er som inte visste så AVGUDAR jag MCD.... Det bästa någon någonsin uppfunnit )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0