Visdoms helvete!

Jaha startade dagen med en tur in till tand akuten på rörstrands gatan! Mycket trevligt ställe måste jag säga trots att det är tandläkare vi talar om.... ( Jag gillar inte tandläkaren..) Väl där förklarade dom det jag redan vet.... Min visdomstand var inflamerad.... Inte den övre utan den i undre käken.... ( Hmm jag trodde de var den i övre.. men men hela munnen värker ju så inte så lätt kanske och veta vad somn är vad..)

Blev bedövad, dom spolade rent runt tanden men saltvattenlösningar och lura på mig nåt starkt sköljvatten med sprit i... (kan vara intressant) och med ett pencilin recept i handen och 920:- fattigare stod man utanför på gatan igen 20 min senare och undrade vad som hände....

Åkte hemåt och inte har det blivit bättre.. Kollar fotbollen mellan AIK och skitlaget Bajen och än så länge ser det ju lovande ut för GNAGET!!! Heje heja!! Men frustrerande med tanden.... Aj aj längtar tills ikväll... När alla barnen sover och då det är OK även för mig att trycka en karta alvedon och få somna ifrån värken...

Snart ska jag och barnen bege oss till pappas förråd och rensa ut lite skit jag sparat på där.... Har tydligen 2 flyttkartonger SANTA MARIA kryddor i storpack från min tid som Café ägare samt en flyttlåda värmeljus! Bra att ha om det blir kallt i vinter...

Jag börjar längta till jul... ska bli så mysigt... med gran och snö och tomte.....
Jag är snart klar med julklapparna vilket känns skönt! Köpte julstjärnor och stakar i förrgår och var på väg att ställa upp allt hemma när jag insåg att det var oktober och la undan sakerna i garaget för några veckor till.... Man kanske inte ska överdriva..... TANTVARNING! I know.... ; )

                  


Kommentarer
Postat av: Svägerskan*

Tror att någon där uppe straffar dig lite extra med tandvärk eftersom att du talade så illa om det vackra grön/vita laget ;)

2009-10-27 @ 19:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0