Lördag!

Hejsan hoppsan!

Jag förstår att jag chockar nu med ett inlägg bara en vecka efter det förra! Men jag har väl si så där 2.7 min över och kände att jag skulle kunna uppdatera mitt liv för alla ute i cybern.

Idag är de som vanligt varmt! Skönt! Vi ska på familje tur och uträtta saker. Skall köpas massa saker på BAUHAUS, plastiga pooler i leksakaffärer, nåt medel som tar död på sommarens insekter, bäddmadrass till nya bebbens liggvagn, hage till kaninerna och diverse annat skit! Så de kommer ju bli en hel dag.

Filippa & Cornelia har lagt fram sina plånböcker för att dom ska handla leksaker idag säger dom. Filippa har en massa pengar eftersom hon vann bla 100:- på en bingolott sist hon var hos farmor och farfar. Cornelia har 0:- i sin plånbok men hon skulle ta med den ändå!? Hmm... Hon e väl så smart att hon fattar att hon kommer få en peng hon med i leksakaffären och då e de bra med plånbok.

Jag ska föda barn om 8 dgr är de planerat men jag hade hoppas på att den redan skulle vara ute vid denna helg men nej nej lille ISAC tänker tydligen göra livet surt för sin mor och jäsa där inne ett tag till och säkert planera att väga 7.9 kilo vid födseln. Uhh.. Kan man ångra sig nu?? Reklamera borde funka...

Theo vaknade just efter en förmiddagslur! Så nu e de väl lika bra att man gör honom iordning och plocka ihop resten av familjen och hoppa in i H2an (MIN typ av familjebil) och dra ut på dagens trip!

En lunch i solen skall de börjas med på en uteservering nära dig!

Kramen


Kommentarer
Postat av: lallo

Faan va du bloggar flitigt! :P

2011-01-19 @ 11:57:29
URL: http://mamalallo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0