Dop sånger

Jag funderar på lite sånger och sånt till dopet! Tänkte köra nåt annat inte bara massa psalmer om gud.... Har lite ideer här på olika låtar... Thomas visste inte vilken nån av låtarna var... Hmm man han sa också att han överla detta jobb på mig så då spelar de väl ingen roll om han vet vad som händer eller inte.. He he

Man kanske ska bränna av nån rockignballad själv??? Se vad han säger då.. Med min falska stämma och halv förkylda hals.... Kanske nåt med BONNIE TYLER skulle funka..... I need a hero! Yea!

Har någon förslag på nån fin låt??? Har hittat en sång som MOJJE skrivit som han skrivit till hans son THEO och den sången heter då THEOS sång!  DEn har jätte söt text! Men jag får se vad jag gör..... kanske ska skriva en egen sång på grekiska.... ; )


Kommentarer
Postat av: Erki

En klassiker är ju

http://www.dopguiden.se/musik/det_vackraste.html

men den är ju så vacker...

Mojje var bra också. Den bör du ju ha.

Har du svårt att välja ut så kan du ju göra en skica med blandade låtar att spela hemma efter ju?

2009-11-09 @ 08:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0