Småbarn

Småbarnslivet är ju himla mysigt men har ju som allt annat en baksida..... Som tex just nu 02:52, har sovit totalt 30 min i natt.... Theo sitter i sin stol här i köket och tittar på mig när jag knappar på datan och det värsta är....... Inga symptom på trötthet, inga gnugg i ögonen, inga gäspningar, inget gnäll nej bara en massa joddlande och skrattande!!! Skrattande!?!??? 02:52 på natten!!! Då skrattar man inte enligt mig..... möjligtvis i drömmen man drömmer när man ligger och sover....

Jag frågade just THEO varför han var vaken....

Han log och började sen bajsa.... Jaha sånt e ju kul! Jag ska också börja le när jag bajsar.




Kommentarer
Postat av: Erika

Välkommen tillbaka...nu får man äntligen reda på vad du gör på dagarna igen.

Och så kanske det blir lättare när Theo vaknar på natten, för nu har ju även du ett uppdrag då.

Att BLOGGA!!! och titta på när Theo garvar åt sitt eget bajsande...

2009-10-22 @ 09:31:30
Postat av: Lina

Hallo....

E det det du sysslar med... hahah

Skönt att få höra om ditt liv igen. Hoppas vi kan ses någon dag jag hade ju tänkt att vi skulle fixa det idag men nu har det som vanligt dykt upp massa saker :-(

vi får ta en dag nästa vecka för imrrn åker vi till landet.

Puss o kram ring om du har tid

2009-10-22 @ 10:24:38
Postat av: Anna-Lena

Ha ha! Du har fått en nattuggla precis som dig själv!Så komiskt! NOT! skriker du nu!Jag bara ler med hela ansiktet när jag läser om hans sömnvanor.Det var inte alltför längesen då du satt på balkongen och rökte mitt i natten och Em låg och sov sen länge,varje kväll.Tänk att det kom med i DNA paketet.Hasta la vista

2009-10-22 @ 17:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0