Vad har hänt!?

När man fick barn ändrade sig saker och ting.... Redan när jag fick mina "bonusbarn" faktiskt! Helt plötsligt byttes klädesshoppingen ut till en annan typ av shopping..... Jag slutade liksom köpa kläder i storlek M och gick över till att endast köpa kläder i storlekar som 98/104, 110/116 och nu även har jag sjunkit så lågt som ner till 62/68 storlekarna.... De vanliga 36/38 är ett minne blott!

Konstigt det där.....

Märkes klänningen från GANT blev en mjukisdress på HM med någon liten kisse till namnet KITTY på..... Varmaste ank-gås-svanunge dun jackan från PEAK blev en didriksson overall i knallrosa. Även prylarna har ändrats från snygga smycken och trendiga "måste ha saker" till engångs tatoo klistermärken och nya sortens nappflaskor från ESKA.

Fan det går utför som mamma alltså.... Snart är man längst ner i träsket.... Då springer man runt i alla söderorts centrumar med urtvättade mjukis byxor från 2001, håret som man glömde borsta står åt alla håll och man vägrar flytta sig när man möter andra för man har ett starkt behov av att gå 5 barnvagnar på bredden när man ska till cafet på andra sidan centrum och köpa 1 latte som man sen måste micra 5 ggr i cafets lånemicro för det hinner kallna om igen eftersom man sitter på cafet i 5:12 timmar. OCH köpa mer än 1 latte gör man bara inte när man är trasch mamma!! Snälla låt mig inte hamna här.....

Nu är det dax för mig att sova.... Ska hämta svägerskan och min lilla brors son imorgon bitti! Vi ska på shopping..... Overaller, fodrade dagisdojjor, vantar, vinteråkpåsar.... You name it!


Kommentarer
Postat av: Vero

Kul att du börjat blogga igen!! Det har man saknat! =)

Kom fram till att man kan läsa din rubrik en smula fel om man läser den lite för fort; en-svens-KNORR-byfrus-bekannelser ;) hihihi!



Puss o kram!

2009-10-21 @ 23:21:01
URL: http://vejjro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0