Nämen!!?

Hallå!!! Av ren nyfikenhet skulle jag kolla om jag minns lösenordet för att logga in på min bortglömda blogg och JAPP det satt kvar i huvudet efter alla dessa månader.... Skrev ett inlägg sist i december såg jag.... Om MTV galor och kändisskap... Och JA NEJ jag blev varken känd eller inbjuden till fler musikvideor....

Men jag har hunnit bli medveten om att jag är gravid igen.... Ska få en son till 18/7 enl planerna. THEO kommer vara ca 11 mån när ISAC föds! ; ) Ja man ligger ju TYDLIGEN i..... Ha ha

Sen har jag vart i Thailand 1 månad, Dubai 2 veckor, Hemma alla andra veckor bortsett från en helg i Rättvik hos svärföräldrarna. Tiden har gått så fort.... Theo håller på att lära sig gå - 10 mån gammal staplar han fram med gåstolar och med möbler.... (ja han flyttar allt med sig)

Filippa & Cornelia slutar dagis om 3 veckor och har sen sommarlov innan dom sen börjar SKOLAN!!!! Vi var i skolan för några veckor sen och hälsade på och det kommer bli en jätte bra skola för tjejerna att börja i! Alla var så trevliga där. Thomas sliter på huset som vanligt och vi kommer på nya saker hela tiden som ska göras så vi kommer aldrig bli klara.. ; )
Jennifer och hennes kille GURRA drar till Thailand imorgon i en månad.... De rackarna!!!; )

Jag tänkte att nu e ni uppdaterade iaf, ni som bryr er... Jag skriver väl om ett halvår igen eller nåt! ; ) Nu ska jag sätta mig på kontoret med JOOOOBBBBB. Blä.

TJINGELING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0